Hulp
Hulp nodig? Wij helpen je graag.
024 - 711 06 27 (ma. t/m vr. 9.00 - 17.00) info@belevenissen.nl Hoe werkt inwisselen?
Uitleg

Zo werkt de cadeaubon

Direct geleverd

De cadeaubon wordt direct na het inwisselen verstuurd naar je e-mail.

Waardebon

Kies je een belevenis die duurder is dan kun je het restbedrag bijbetalen. Kies je een belevenis die goedkoper is dan blijft het restbedrag op je cadeaubon die je nogmaals kunt gebruiken.

Reserveren

Alle informatie staat op de bon hoe de reservering gemaakt kan worden.

Zo ziet de cadeaubon eruit

✓ Je bon is nu actief :)

Gefeliciteerd, je cadeaubon is geactiveerd

Je kunt nu een afspraak maken met onze partner om de belevenis te gaan meemaken

Vouchercode:
Bestelnummer:
Uitgifte datum: 01-01-1970
Geldig tot: 01-01-1970

Duur:
Waar:
Wanneer: Na reservering (o.b.v. beschikbaarheid)

Veelgestelde vragen

Activatie

Mijn reservering valt buiten de vervaldatum. Kan ik nog deelnemen?

Nee, de belevenis moet geboekt en uitgevoerd zijn voor de vervaldatum.

Kan ik mijn cadeaubon inwisselen voor geld?

Dit is helaas niet mogelijk.

Ik kan door omstandigheden niet naar mijn reservering komen. Wat nu?

Neem contact op met de uitvoerende partij, want hun algemene- en annulering voorwaarden zijn in dit geval geldend.

Hoe controleer ik de beschikbaarheid van mijn belevenis?

Hier kun je de uitvoerende partij voor benaderen die aan je cadeaubon is gekoppeld. Boeken gaat altijd rechtstreeks bij de uitvoerende partij op basis van beschikbaarheid.

Kan ik mijn cadeaubon verlengen?

Nee, een cadeaubon kun je niet verlengen. De belevenis moet geboekt en uitgevoerd zijn voor de vervaldatum.

Moet ik mijn cadeaubon meenemen op de dag van de belevenis?

Ja, de cadeaubon moet je meenemen en moet op de dag van de belevenis ook geldig zijn anders kun je niet deelnemen.

Ik heb mijn cadeaubon geactiveerd, kan ik nu een reservering maken?

Ja, maar zorg er wel voor dat je de reservering binnen drie maanden na activatie bij de uitvoerende partij hebt uitgevoerd. Is je cadeaubon korter geldig dan de 3 maanden dan moet het uiterlijk uitgevoerd zijn tot de vervaldatum. Lukt het niet om binnen drie maanden de reservering uit te voeren en is je cadeaubon nog niet verlopen? Dan dien je de cadeaubon opnieuw te activeren zodat je de actuele informatie ontvangt.

Ik heb mijn cadeaubon geactiveerd, maar de uitvoerende partij zegt dat mijn cadeaubon niet geldig is. Wat nu?

Het zou kunnen dat je cadeaubon verlopen is, controleer daarom de vervaldatum op je cadeaubon en op deze pagina. Is je cadeaubon niet verlopen, maar heb je jouw bon langer dan drie maanden geleden geactiveerd? Dan is het nodig je cadeaubon nogmaals te activeren.

Wijzigingen en typefouten voorbehouden

Alle producten zijn met het hoogst mogelijks zorgvuldigheid beschreven. Desondanks kan het voorkomen dat een vermelding op de website niet juist of gedeeltelijk onjuist is beschreven. Alle producten zijn onder voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten.

Kan ik mijn cadeaubon na activatie nog omruilen?

Nee, na activatie is het niet meer mogelijk om de cadeaubon in te zetten voor een andere belevenis.

Ik heb meerdere cadeaubonnen, moet ik alle cadeaubonnen activeren?

Ja! Iedere cadeaubon (ook al is het dezelfde belevenis!) met een unieke vouchercode en pincode moet eerst geactiveerd worden alvorens je een reservering kunt maken.

Kan ik reserveren voor een specifieke dag?

Nee, het is altijd op basis van beschikbaarheid. Mocht de specifieke dag te boeken zijn dan kun je uiteraard een reservering maken. Indien niet beschikbaar dan moet je een andere dag reserveren. De reservering en uitvoering moet altijd voor de vervaldatum geschieden.